امروز روحانیون استان به بعد عهدی های امریکا و خروج از برجام و انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس با تجمع اعتراض خود را اعلام کردند.

راهپیمایی روحانیون کرمان به اعتراض به بعد عهدی های و خروج امریکا از برجامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ روحانیون استان کرمان در میدان کربلا با تجمع و راهپیمایی اعتراض خود را اعلام کردند و باسردادن شعارهای مرگ بر امریکا ، تکیه به قول دشمن - خطا بود مسلمان ،مرگ براسرائیل ،مطالبه یک کلام - آتش بزن به برجام ،مذاکره ذلت است - مقاومت عزت است ، و با خواندن بیانیه خواستار دفاع دلتمردان از حق مردم شدند.

در حاشیه این مراسم حجت السلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اعلام اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و روحانیت هرسال تجمعی در این دارند گفت: با توجه به شرایط کشور وآنچه در منطقه میگذرد و خروج امریکا از برجام و ظلم های به مسلمانان می کند و انتقال سفارت خود به بیت المقدس روحانیت تجمع و اعتراض خودرا اعلام کردند.

وی افزود: هدف از این تجمع وحدت ،همدلی و پشتیبانی خود فرامین مقام معظم رهبری و درخواست از دولتمردان در این گذر تاریخی که آنچه به نفع مردم است تامین کنند و باشجاعت و قدرت از منافع کشور دفاع کنند.

انتهای پیام/س

 

تجمع روحانیون کرمان به اعتراض به بعد عهدی های و خروج امریکا از برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار