مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد تفاهم نامه‌ای بین وزارت ارشاد و استانداری کرمانشاه به امضا می‌رسد.

تفاهم نامه 88 میلیارد تومانی وزرات ارشاد و استانداری کرمانشاه امروز امضا می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهحجت الاسلام رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  گفت:  تفاهم نامه بین وزارت ارشاد و استانداری کرمانشاه برای اولین بار به این شکل و در ابعاد مختلف تدوین شده که ارزش ریالی آن ۸۸ میلیارد تومان است و حدود ۶۵میلیارد تومان در بخش عمرانی سهم استان و ۳۰ میلیارد آن سهم وزارت خانه است.

وی بیان کرد: این اعتبارات پیش بینی شده در تمامی بخش ها اعم از معاونت های فرهنگی، هنری، قرآنی، سمعی و بصری و کانون های مساجد مشخص شده است.

وی افزود: در این تفاهم نامه همچنین مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تالار مرکزی شهر کرمانشاه در نظر گرفته خواهد شد که جهت شناسایی و تملک زمین آن است.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: برنامه های سفر امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مزار شهدا و تحدید میثاق با آرمان های شهدا آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین طی امروز از مجتمع فرهنگی هنری دانش و مجتمع بیستون بازدید بعمل خواهد آورد.

وی گفت: برنامه سفر وزیر دو روزه است و در طول برنامه ها با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان های کرمانشاه، صحنه، هرسین، کنگاور و سنقر دیدار خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ز


سفر وزیر فرهنگ و ارشاد به کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.