مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: ماه رمضان فرصتی طلایی برای تبلیغ معارف و فرایضی مانند زکات است که درباره آن تأکیدات خوبی به مبلغان اعزامی سراسر استان سمنان انجام‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در دیدار خود با مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ماه رمضان فرصتی طلایی برای تبلیغ معارف و فرایضی مانند زکات است که درباره آن تأکیدات خوبی به مبلغان اعزامی سراسر استان سمنان انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: فضای مجازی یکی از مقوله‌های مهم در ترویج و فرهنگ‌سازی مسائل مختلفی مانند معروفات دینی محسوب می‌شود که خوشبختانه طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی را در این حوزه شاهد هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: علی‌رغم مشکلات در حوزه کشاورزی مبلغان باید از فرصت به‌دست‌آمده در فصل جمع‌آوری محصولات زراعی و باغی برای ترویج فریضه مهم زکات استفاده کافی را ببرند.

حجت‌الاسلام علی شکری گفت: مبلغان مستقر و اعزامی استان سمنان در سال ۹۶ با تلاش مضاعف در حوزه ترویج فرهنگ زکات اهتمام ویژه‌ای داشتند که در حوزه رصد بازخوردهای تبلیغی خوشبختانه شاهد آثار خوب اجرای برنامه‌های ویژه ترویج فریضه زکات هستیم.

وی اظهار داشت: نقش روحانیان در ترویج زکات به‌خصوص در بخش‌های روستایی استان، بسیار بی‌بدیل و بااهمیت است.

انتهای پیام / ق

روحانیان مستقر استان سمنان ۲۲۰۰ برنامه تبلیغی ویژه زکات داشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.