بیش از 600 داوطلب سمنانی در طرح قرآنی 1451 با محوریت "سبک زندگی قرآنی و اقتصاد" شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ خلیل شعبانی، مجری طرح قرآنی ۱۴۵۱ گفت: طرح قرآنی ۱۴۵۱با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در مراکز فرهنگی و قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در طرح قرآنی۱۴۵۱ تمامی مقاطع سنی و مردم می‌توانند شرکت کنند، افزود: طرح ۱۴۵۱ با محوریت دو سوره ملک و واقعه است.

شعبانی با تاکید بر اینکه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مساجد استان سمنان با اشاره به افزایش شرکت کنندگان در طرح قرآنی ۱۴۵۱ نسبت به دوره قبل تصریح کرد: در دوره قبل ۴۰۱ نفر در این طرح شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه ۵۱۰ نفر از شرکت کنندگان را بانوان و بقیه از آقایان هستند، اظهارداشت: با توجه به استقبال قریب ۳۵ کلاس در این طرح تشکیل شد.

مجری طرح قرآنی ۱۴۵۱ با اشاره به سوره محوری این طرح افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان، سوره ۳۰ آیه‌ای «ملک» به تعداد روزهای ماه مبارک انتخاب شد و هر آیه در یک روز برنامه‌ریزی شده بود.

شعبانی با بیان اینکه پس از عید سعید فطر نیز سوره مبارکه «واقعه» برای ادامه طرح ۱۴۵۱ در نظر گرفته شده است، افزود: این سوره ۹۶ آیه‌ای مطابق با سال ۹۶ و با محوریت "سبک زندگی قرآنی و اقتصاد" انتخاب شده است.

انتهای پیام/ م


با توجه به استقبال قریب ۳۵ کلاس در این طرح تشکیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.