شیخ عفیف نابلسی، یکی از علمای شیعیان لبنان، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها با قدرت در حال پیشرفت است، تصریح کرد خروج واشنگتن از برجام ضربه‌ای به آمریکا خواهد بود.

شیخ عفیف نابلسی: خروج واشنگتن از برجام، ضربه‌ای به آمریکا خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی الدیار لبنان، شیخ عفیف نابلسی، یکی از علمای شیعیان لبنان، در دیدار با هیئت ایرانی به ریاست آیت‌الله محمد باقر تحریری گفت: «ایران با قدرت در زمینه‌های مختلف در حال پیشرفت است و محاصره یا تحریم‌ها نمی‌تواند مردم ایران را از ادامه پیشرفت‌های علمی، نظامی و مدنی خود و همچنین حمایت از ملت‌های مظلوم منطقه به ویژه ملت‌های یمن، عراق و فلسطین باز دارد».

وی خروج آمریکا را از توافق هسته‌ای ایران ضربه‌ای بر پیکره این کشور، غرب و شکست بزرگی در سطح روابط بین الملل، حقوق بین المللی و همچنین سطح اعتماد بین کشور‌ها توصیف کرد.

علامه شیخ عفیف نابلسی در ادامه افزود: این اقدام آمریکا (خروج از برجام) قطعا به نفع ایران خواهد بود.

وی در پایان تأکید کرد: آمریکا، اسرائیل و آن دسته از نظام‌های شکست خورده عربی نمی‌توانند هیچ کاری بکنند، مگر اینکه از همین حالا جام شکست را بنوشند؛ زیرا تحولات آینده، گواهی بر ناامیدی این کشور‌ها در برابر محور مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان ، محور مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار