تیم داوری فوتبال کشورمان برای قضاوت در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال، ۱۳ خرداد راهی روسیه می شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان سعودی برگزار می شود که تیم ملی ایران در گروه B این مسابقات با مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدار، ۲۵ خرداد با شاگردان رنار دیدار کنند.

البته به جز شاگردان کی روش، تیم داوری ایران ( علیرضا فغانی - رضا سخندان - محمدرضا منصوری ) هم در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال حاضرند و تلاش می کنند تا مانند مسابقات جام باشگاه های جهان و ... قضاوت های پرتعداد و عملکرد خوبی داشته باشند.

کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا )، 36 داور و 63 کمک داور را از 46 کشور مختلف جهان برای قضاوت در مسابقات جام جهانی انتخاب کرد و در لیست 99 نفره اعلام شده، نام سه داور ایرانی هم به چشم می خورد.

بر همین اساس، تیم داوری ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۱۳ خرداد راهی روسیه و آماده قضاوت در این مسابقات می شوند. البته کمیته داوران، ۲ روز پیش از شروع رقابت ها، نام داوران قضاوت کننده در بازی های جام جهانی را منتشر می کند و امیدواریم تیم فغانی، سخندان و منصوری، داوری های زیادی را انجام دهند.

البته به جزء داوران ایرانی، ۵ تیم دیگر هم از آسیا هستند و باید دید کدام تیم عملکرد بهتری خواهد داشت.

گفتنی است، با توجه به اینکه دیدار افتتاحیه میان روسیه و عربستان ( تیمی از آسیا ) برگزار می شود، به همین دلیل فغانی این شانس را از دست داد تا مسابقه افتتاحیه را قضاوت کند.

انتهای پیام/

فغانی ۱۳ خرداد به روسیه می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار