تیم داوری ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به دلیل حضور در کلاس‌های ایتالیا در هفته پایانی لیگ برتر قضاوت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا منصوری و رضا سخندان، کمک داوران فوتبال کشورمان که به تازگی از سوی کمیته داوران فیفا برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شدند، صبح امروز(شنبه) به ایتالیا سفر کردند تا در آخرین کلاس داوران شرکت کننده در این رقابت ها حضور یابند. آنها فردا در کمپ کوورچیانو فلورانس تست های پزشکی را پشت سر می گذارند.

همچنین علیرضا فغانی، داور وسط فوتبال ایران که او هم باید در جام جهانی قضاوت کند به دلیل اینکه تست های پزشکی را در آکادمی اسپایر قطر پشت سر گذاشته است، امشب راهی ایتالیا می شود.

با توجه به تعدد داوران حاضر در جام جهانی، طبق تصمیم فیفا داوران و کمک داوران قاره های اروپا و آفریقا هفته گذشته در کلاس های ایتالیا شرکت کردند و داوران آمریکایی، آسیایی و اقیانوسیه هم این هفته کلاس ها را پشت سر می گذارند.

به دلیل اینکه کلاس های کمپ کوورچیانو ایتالیا تا شنبه هفته آتی (8 اردیبهشت) ادامه دارد، فغانی و کمک هایش نمی توانند در هفته پایانی لیگ هفدهم شرکت کنند، اما احتمال دارد آنها گزینه اصلی قضاوت فینال جام حذفی که قرار است 13 اردیبهشت بین استقلال تهران و خونه به خونه بابل در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار شود، باشند.

علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار ما این اخبار را تائید کرد.

انتهای پیام/

فغانی و کمک هایش در کلاس های داوری ایتالیا شرکت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار