۲ کیلو و ۸۳۰ گرم مواد مخدر تریاک از ۳ سوداگر مرگ در شهرستان آمل کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی به صورت باندی، در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، سه متهم به قاچاق مواد مخدر را که به صورت باندی در این شهرستان فعالیت می‌کردند شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی از توقیف سه دستگاه خودروی متعلق به متهمان که از آن در تهیه وتوزیع مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌ گرفت خبر داد و گفت: در بازدید‌های به عمل آمده از این عاملان افیونی ۲ کیلو و ۸۳۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌ های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

وی از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری ۳ سوداگر مرگ در شهرستان آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار