ثبت نام ودیعه گذاران مازندرانی برای اعزام به عمره مفرده، از امروز آغاز شد.

ثبت نام ودیعه گذاران مازندرانی برای اعزام به عمره مفرده، از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۱۸ شهریور آغاز شد.

عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه عملیات اعزام به عمره در دو نوبت از ۳۰ شهریور تا ۳۰ آذر و اول دیماه (ایام ماه رجب) تا پایان موسم عمره (پس از ماه مبارک رمضان) انجام می‌شود، گفت: ودیعه گذاران از زمان نامنویسی تا ۴۸ ساعت فرصت دارند برای تکمیل فرایند تشرف در مدت زمان مقرر، اقدام کنند در غیر این صورت نامنویسی لغو می‌شود.

او با بیان اینکه در این مرحله اولویت با متقاضیان تشرف به عمره پارسال است که پس از ثبت نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت نموده ولی به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نگردیدند و دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره دارای اولویت ۱ تا ۱۸۰ است، افزود: در صورت نامنویسی نشدن اولویت فراخوان شده، اولویت‌های بعدی تا ۶۰۰ تعیین شده است.

اسماعیلی، پرداختی زائران عمره مفرده برای اعزام را ۴۳ تا ۴۴ میلیون تومان متناسب با کیفیت اقامتگاه‌ها و پذیرش عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته از مجموع ۹۰ هزار عمره گزار، سه هزار مازندرانی در این مرحله، به خانه خدا مشرف خواهند شد.

نحوه ثبت نام و ارائه مدارک زائران عمره مفرده نیز مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR و تکمیل و بروزرسانی اطلاعات، تشکیل گروه در صورت همراهی خانواده و بستگان، انتخاب کاروان مورد نظر و واریز وجه به صورت برخط، مراجعه به کارگزار (دفتر خدمات زیارتی) و تحویل مدارک و قطعی نمودن سفر اعلام شد.

یادآور می‌شود؛ تمامی دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره؛ درصورت فراموشی اولویت تشرف، می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت و یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* با استقاده از تلفن همراه از اولویت کارت‌های ودیعه گذاری عمره خود (اولویت‌های ۶۰۰ گانه) مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.