رمضانخانی گفت: دانشجویان نباید منتظر این باشند که مسئولی برایشان کاری انجام دهد، باید در کار‌های مختلف تحقیق کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی رمضانخانی رئیس یازدهمین همایش تازه‌های علوم بهداشتی در این همایش که امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: امروز یکی از روزهای خوب برای محققان و پژوهشگران است و باید از این فرصت به وجود آمده استفاده کافی را ببریم.
 
وی ادامه داد: دانشجویان از هفده سال پیش تا به امروز همایش بزرگ علوم بهداشتی را انجام داده‌اند و به نظرم حضور دانشجویان در کارهای مختلف علمی بسیار پر رنگ است.
 
رمضانخانی عنوان کرد: در همایش امسال ۸۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است و دانشجویان با تلاش علمی خود مغفول ماندن این رشته را جبران کرده‌اند.
 
وی افزود: وزیر بهداشت سال گذشته از کمیته دانشجویی در رشته های مختلف حمایت کرد و امسال نیز معاون بهداشت با حضور خود در این همایش از کار علمی دانشجویان حمایت کرد.

دانشجویان منتظر کمک مسئولان نباشند

وی ادامه داد: دانشگاه از کارهای علمی دانشجویی استقبال و حمایت ویژه می‌کند؛ به نظرم دانشجویان توانمندی‌های خاص خودشان را دارند که با اعتماد به نفس بالا می توانند بهترین کارها را انجام دهند.
 
وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید قدر خود را بدانند، اظهار کرد: دانشجویان نباید منتظر این باشند که مسئولی برایشان کاری انجام دهد، باید در کارهای مختلف تحقیق و پژوهش کنند و البته در این بین از دیگران نیز می توانند کمک بگیرند.

بیماری های غیر واگیر سبب مرگ و میر ۵۳ درصد از مردم

در ادامه مراسم محمود حاجی پور دبیر همایش تازه‌های علوم بهداشتی گفت: برگزاری همایش دانشجویی سبب تقویت کار علمی و تیمی می‌شود و این همایش با همکاری بسیج دانشجویی انجام شده است.
 
وی ادامه داد: مهم ترین هدف این همایش شناختن هویت علمی دانشجویان رشته بهداشت است تا به جامعه نشان دهیم که این رشته از ظرفیت بالایی برخوردار است .
 
دبیر همایش تازه‌های علوم بهداشتی افزود: در این همایش ۱۰۰ داور از ۳۱ دانشگاه با ما همکاری کرده اند و ۴۸ درصد از مقالات ارسالی مرتبط به بیماری های غیر واگیر و این بیماری مسئول ۵۳ درصد از مرگ و میرهاست.

 بسیج به حق در همه عرصه‌ها حضوری به موقع دارد

همچنین در ادامه کدخدایی زاده معاون فرهنگی دانشجویی بسیج دانشجویی گفت: بسیج به حق در همه عرصه‌ها حضوری به موقع دارد و این شجره طیبه در مسائل امنیت و سلامت حضوری پررنگ دارد.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی در مسئله جهاد علمی دارند در همین راستا بسیجیان در مسائل علمی ورود جدی پیدا کرده‌اند و این همایش در بحث سلامت بسیار تاثیر گذار است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار