هم زمان با سراسر ایران اسلامی مردم همیشه در صحنه و انقلابی قم امروز در پاسخ به عهدشکنی آمریکا بار دیگر صحنه هایی از حماسه را رقم زدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مردم شهیدپرور و انقلابی قم در پاسخ به اقدام اخیر آمریکا  امروز در آخرین جمعه ماه شعبان  پس از اقامه ی نماز عبادی سیاسی جمعه  هم زمان با سراسر کشور   راهپیمایی ضد آمریکایی برپا کردند.

تظاهرکنندگان مسیر مصلی قدس تا چهار راه شهدا را پیاده طی کردند و بار دیگر با شعار مرگ بر آمریکا مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و انزجار خود را  به بدعهدی آمریکا اعلام کردند.

خروش مرگ بر آمریکای نمازگزاران قم طنین انداز شد

شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، ملت ایران می میرد ذلت نمی پذیرد، بر لزوم اتحاد و هوشیاری ملت در برابر توطئه های دشمنان و حفظ عزت ملی تاکید کردند.

راهپیمایان قمی در پایان با صدور بیانیه ای در شش بند بر لزوم شناخت کامل از اهداف و توطئه های استکبار جهانی به ویژه آمریکا در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی تاکید و آمریکا را دشمن شماره یک نظام اسلامی معرفی کردند.

خروش مرگ بر آمریکای نمازگزاران قم طنین انداز شد

راهپیمایان در این بیانیه همچنین از مسئولان خواستند در اجرای فرایند برجام و مذاکره با دولت های اروپایی به صورت هوشمندانه عمل کرده و تابع رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب باشند.

انتهای پیام/ش

برگزاری راهپیمایی ضد آمریکایی در قم

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار