به مناسبت روز خوانسار فرهنگ‌سرای خانواده با صرف اعتبار 20 میلیارد تومان در شهر خوانسار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس شورای اسلامی شهر خوانسارشامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح فرهنگسرای خانواده در خوانسار اظهار کرد: امروز با افتتاح این فرهنگسرا یک روز به یادماندنی در خوانسار است.

هوشنگ صانعی  افزود: با همت و کمک مرحوم حاج سید تقی خوانساری و فرزندانش این بنای فرهنگی در شهر خوانسار احداث شد که جای قدردانی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار تصریح کرد: خیرین خوش فکر با احداث بناهای فرهنگی ارزش شهر را بالا می‌برند.

وی گفت: این زمین از سوی مرحوم حاج سید تقی خوانساری با هدف ارتقای سطح فرهنگ و هنر شهرستان برای احداث فرهنگسرای خانواده در سال 91 اهدا شد.

صانعی افزود: ساخت این پروژه  از سال 93 آغاز و  تا سال 97  با اعتبار 20 میلیارد تومان از سوی این خیر والامقام به اتمام رسید که امروز به مناسبت روز خوانسار به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: زمین فرهنگسرا به متراژ 6 هزار متر مربع  و با ریز بنای 1200 متر در دو طبقه ساخته شده است، در این فرهنگسرا یک سالن آمفی تئاتر به نام استاد ادیب خوانساری با ظرفیت 230 نفر است.

رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار گفت: در این فرهنگسرا 14 غرفه برای فروش صنایع دستی و محصولات فرهنگی مشاغل خانگی، یک کتابخانه، چهار سالن برای کارگاه و یک گالری به نام استاد کابلی است.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح فرهنگ‌سرای خانواده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار