مدیر فوریت های پزشکی استان گفت: هنوز گزارشی از خسارت ها و مصدومان احتمالی زلزله های امروز به اورژانس 115 گزارش نشده است.

پوران فرد در گفتگو  با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،با اشاره به زلزله ی 4 و 3 دهم و 3 و 3 دهم درمقیاس ریشتر کههنوز خسارت احتمالی از زلزله‌های امروز گزارش نشده است  عمق 10 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد را لرزاند گفت:تا این لحظه گزارشی از خسارت ها و مصدومان احتمالی زلزله های امروز به اورژانس 115 گزارش نشده است.

وی افزود:مرکمز مدیریت فو.ریت های پزشکی و اورژانس 115 در صورت وقوع حوادث احتمالی آمادگی کامل برای امداد رسانی به زلزله زدگان را دارد.

مدیر فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به احداث  بیمارستان صحرایی در شهر یاسوج  گفت: این بیمارستان با هدف آمادگی در برابر حوادث احتمالی در یاسوج راه‌اندازی شد.

پورانفرد افزود: این بیمارستان 35 تخت خوابی در فضایی به مساحت دوهزار مترمربع در پارکنینک عمومی هفت تیر جنب ورزشگاه ورزشی تختی پرپا شده است.
وی اضافه کرد: 23 نیروی ستادی وعملیاتی اورژانس و یک اتوبوس با 5 نیرو و آمبولانس با2 نیرو به صورت آماده باش در صورت نیاز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

 انتهای پیام/غ

احداث بیمارستان صحرایی

برچسب ها: اورژانس ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.