رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: برای چهار نفر از کسانی که اقدام به فروش چادرهای مسافرتی با قیمت‌های نامتعارف می‌کردند، نیز پرونده تخلفاتی تشکیل دادیم.

داریوش دیودیده  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،با اشاره به زلزله های چند روز اخیر در شهرهای یاسوج، سی‌سخت و چیتاب  و  اسکان مردم در پارک ها و بیرون از منازل گفت: با بازرسی های انجام گرفته توسط کارشناسان در پی گرانفروشی چادر های مسافرتی روز گذشته برای چهار نفر از این فروشندگان که اقدام به فروش چادر با قیمت‌های نامتعارف می‌کردند، پرونده تخلفاتی تشکیل دادیم که آنها را به مراجع قانونی معرفی خواهیم کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد  از مردم استان و به ویژه شهروندان یاسوجی و شهرهای سی‌سخت و چیتاب خواست که به شایعات توجه نکنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از صنوف مختلف با شماره ۱۲۴  سازمان صنعت، معدن و تجارت  تماس برقرار کنند.
گفتنی است در طول چند روز اخیر زلزله و پس لرزه های متعددی شهرستانهای  بویراحمد و سی سخت را لرزاند که این اتفاق باعث وحشت مردم و اسکان آنها در پارک و محل های بی خطر شد.
انتهای پیام/غ

سوءاستفاده از زلزله های تاخیر در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.