سرمربی تیم ملی امید فوتبال کشورمان، برای هدایت این تیم، بامداد جمعه به ایران می آید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی المپیک فوتبال کشورمان که قرار است در بازی های آسیایی جاکارتا حضور یابد و سپس آماده حضور در رقابت های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن شود، تلاش می کند تا با هدایت زلاتکو کرانچار طلسم ۴۰ ساله نرفتن به این مسابقات را بشکند و بتواند به حسرت فوتبال دوستان ایرانی پایان دهد.

حدود ۱۰ روز پیش با اعلام حمید استیلی، مدیر تیم ملی المپیک، کرانچار ۶۱ ساله هدایت تیم زیر ۲۳ ساله ها را برعهده گرفت و قرار است، او بامداد جمعه ۲۱ اردیبهشت با پرواز مستقیم از کرواسی راهی تهران شود و سپس با یک روز استراحت، از شنبه برنامه های تیم را آغاز کند.

سرمربی سابق تیم های ملی کرواسی و مونته نگرو، برنامه یک هفته ای خود را به فدراسیون فوتبال و حمید استیلی داده و قرار است در روند یک هفته ای تمرین، بازی های دوستانه هم برگزار شود. بر همین اساس کادرفنی تیم ملی، امروز اسامی ۴۱ بازیکن را اعلام کرد و قرار است تمرینات این تیم به زودی آغاز شود.

کرانچار ۶۱ ساله متولد ۱۹۵۶ در زاگرب است و سابقه حضور در تیم های پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، دیناموزاگرب کرواسی، الاهلی قطر، تیم ملی کرواسی و تیم ملی مقدونیه را دارد. البته تاکنون دستیاران او در تیم المپیک مشخص نشده اند اما احتمال دارد، رضا شاهرودی، سهراب بختیاری زاده و احمدرضا عابدزاده به عنوان دستیاران زلاتکو انتخاب شوند.

انتهای پیام/

سرمربی تیم امید، جمعه به ایران می آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار