عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: عابدزاده، شاهرودی، بختیاری زاده و مجیدی گزینه های حضور در کادرفنی تیم ملی امید هستند و دستیاران کرانچار تا پایان هفته معرفی می شوند.

حسین کلانی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مطرح شدن نام احمدرضا عابدزاده، رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده برای حضور در کادرفنی تیم ملی امید بیان کرد: در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال  نام این افراد در کنار فرهاد مجیدی به عنوان گزینه های حضور در کادرفنی تیم ملی امید مطرح شده است. ضمن اینکه زلاتکو کرانچار یک مربی و یک ماساژور خارجی به این کادر اضافه می کند.

او ادامه داد: تاکنون جلسه نهایی را درباره دستیاران کرانچار برگزار نکرده ایم اما مذاکرات لازم انجام شده و قرار است با این گزینه ها تا پایان هفته جاری به جمع بندی برسیم.بدون شک دست کم سه گزینه از بین اسامی مطرح شده با حضور در کادر فنی تیم ملی امید موافقت می کنند. حمید استیلی و اعضای کمیته فنی تمام تلاش خود را برای تشکیل یک کادرفنی قدرتمند به کار گرفته و همه دست به دست هم داده اند تا طلسم ناکامی تیم ملی در راه صعود به المپیک که به غرور ملی ما لطمه زده است، شکسته شود. کمیته فنی فدراسیون فوتبال تا انتهای هفته جاری 2 جلسه دیگر پیش رو دارد و به احتمال فراوان در همین هفته مراحل قرارداد دستیاران کرانچار را فراهم می کنیم. ضمن اینکه حدود 70 بازیکن رده سنی زیر 21 سال هم از 24 اردیبهشت در تمرینات آماده سازی تیم ملی امید شرکت می کنند.

کلانی با اشاره به حضور تیم ملی امید با بازیکنان زیر 21 سال در بازی های آسیایی بیان کرد: با توجه به اینکه می خواهیم تیم امید را برای رقابت های المپیک 2020 آماده کنیم، قصد داریم نفرات زیر 21 سال را به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام کنیم. اگر با نفرات زیر 23 سال در بازی های آسیایی شرکت کنیم، باید برای مسابقات انتخابی المپیک کاسه چه کنم دستمان بگیریم و در فرصتی محدود دنبال بازیکن خوب بگردیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در سال های اخیر صحبت های زیادی به گوش می رسد مبنی بر اینکه المپیک 2020، آخرین دوره ای است که فوتبال در آن برگزار می شود و احتمال دارد فوتسال یا فوتبال ساحلی جایگزین این رشته شود. به همین دلیل هدف ما این است که از آخرین شانسمان برای حضور در المپیک استفاده کرده و تیم خوبی را برای رقابت های انتخابی المپیک آماده کنیم. احتمال دارد دربازی های آسیایی با ناکامی مواجه شویم اما رسانه ها باید به مردم اطلاع دهند هدف ما موفقیت در مسابقات انتخابی المپیک است.

کلانی درباره شانس ادامه همکاری کرانچار با تیم ملی امید درصورت ناکامی این تیم در بازی های آسیایی 2018 بیان کرد: کرانچار قرارداد مستحکمی با فدراسیون فوتبال دارد. به او و برنامه هایش اعتماد داریم و مطمئنیم با وجود فراز و نشیب های ورزش حرفه ای می توانیم با هدایت این مربی به هدفمان دست یابیم.

انتهای پیام/

اظهارات حسین کلانی درباره آخرین وضعیت کادرفنی تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار