آیت الله اراکی گفت:اروپایی‌ها باید بدانند که ملت ایران از تحریم، فشار، تهدید و جنگ نمی‌ترسد و ما مرد ایستادگی، صبر و مقاومت هستیم.

اروپایی ها باید بدانند ملت ایران از تحریم نمی ترسدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله محسن اراکی ،دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی،پیش از چهارشنبه در اجتماع بزرگ حوزویان در اعتراض به خروج آمریکا از برجام و عهد شکنی سران کاخ سفید که با حضور پرشور طلاب و روحانیون برگزار شد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص چگونگی برخورد و مواجهه با بدعهدان و کافران گفت: براساس آیات قرآن کریم، کافران دین ستیز به هیچ عهدی پایبند نخواهند بود.

وی افزود: بداند تردید در مواجهه با تهدید جنگ دشمنان، ملت مقاوم و صبور جمهوری اسلامی ایران پیروز خواهند بود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عنوان کرد: دشمنان فکر می‌کنند که می‌توانند با جنگ ملت ایران را تهدید کنند،‌ اما ما به دشمنان هشدار می‌دهیم و می‌گوییم که شما قدرت عظیم ملت ایران را در جنگ تحمیلی آزموده‌اید و ما به تبعیت از مقام معظم رهبری آماده مقابله با همه گزنیه‌های شما هستیم.

آیت‌الله اراکی بیان کرد: دیگر نباید به اروپایی‌ها نیز اعتماد کنیم چراکه اعتماد به آن‌ها جایز نیست بلکه باید در مقابل عهدشکنان براساس منطق و آموزه‌های قرآنی مقابله به مثل کنیم و در مقابل دشمنان بایستیم.

وی با اشاره به عهدشکنی‌های آمریکا ادامه داد: همانگونه که می‌دانستیم آمریکا در برجام عهدشکنی می‌کند، الان هم می‌دانیم که اروپا نیز چنین خواهد کرد، چراکه ۴۰ سال است شاهد عهدشکنی‌ها و ناجوانمردی‌ آن‌ها هستیم اما دشمنان باید بدانند که ما مرد جنگ هستم و هیچ هراسی از جنگ نداریم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از جنگ استقبال نمی‌کند اما بدون تردید تهدیدهای دشمنان نیز موجب ترس ما نمی‌شود و بارها نشان‌ داده‌ایم که جمهوری اسلامی ایران مهد مقاومت است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره از خروج آمریکا از برجام گفت: ما برای برجامی که شما آن را پاره کردید، هیچ ارزشی قائل نیستیم.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: اروپایی‌ها باید بدانند که ملت ایران از تحریم، فشار، تهدید و جنگ نمی‌ترسد و ما مرد ایستادگی، صبر و مقاومت هستیم.

وی با بیان اینکه حوزویان دل به نصرت الهی بسته‌اند نه به برجام تصریح کرد: بدون تردید حوزویان و مردم بصیر و انقلابی ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند و از فرامین رهبری با جان و دل اطاعت خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

برای برجام هیچ ارزشی قائل نیستیم / اعتماد به اروپایی‌ها جایز نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.