کشاورزان با ماشین آلات کشاورزی از آمد و شد در جاده‌های اصلی مازندران خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تردد ماشین‌ آلات کشاورزی در جاده‌های مازندران باتوجه به آغاز فعالیت کشاورزان  افزایش پیدا کرده است، گفت: کشاورزان از تردد با ماشین آلات کشاورزی در جاده‌های اصلی استان خودداری کنند.

وی با اشاره به خطرات تردد شبانه اینگونه ماشین آلات در جاده های فرعی و روستایی استان گفت: صاحبان و رانندگان ماشین آلات کشاورزی برای تردد در جاده های فرعی نیز ادوات کشاورزی خود را به سیستم کامل روشنایی مجهز کنند.

سرهنگ قدمی در خصوص محدودیت های ترافیکی در جاده های اصلی استان گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا جمعه ۲۱ اردیبهشت از کرج به  مرزن آباد ممنوع و رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به  کرج یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع اس، افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت ترافیکی شبانه در محدوده تونل وانا جاده هراز  که از روز یکشنبه آغاز شده بود تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد و بر اساس آن تردد خودروها در این مسیر از ساعت  ۲۱ تا ۵ صبح ممنوع است.
وی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت از جاده‌های کرج – چالوس ، هراز ، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

انتهای پیام/ آ

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۳ روزه در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار