استاندار کرمان با صدور پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن پیام به شرح زیر است:
هلال احمر به عنوان نمادی از نوعدوستی و صلح، پیام آور آرامش برای افرادی است که در آلام و دشواری‌های زندگی به دنبال مرهمی برای درد‌های خود هستند و امدادگران جمعیت هلال احمر با رسالت دشوار خود، برای حفظ حرمت و کرامت انسانی بدون توجه به مرزبندی‌های سیاسی و جغرافیایی تلاش می‌کنند.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، با تربیت امدادگران جوان و با آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه می‌کوشد که اعضای جامعه را در مقابل رخداد‌ها مصونیت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد و از این رو است که امدادگران این جمعیت مقدس‌ترین و زیباترین تندیس‌های نوعدوستی هستند.

تلاشگرانی که در جامه‌های سفید و سرخ، پیام آوران صلح و آرامش در لحظات پرتنش و پردرد هستند، بی شک فرشتگانی در آسمان انسانیت و همت اند که بودنشان مرهمی بر زخم‌های کسانی است که در حوادث آسیب می‌بینند و چشمشان از بازی‌های دردآور روزگار اشک بار است.

در این مجال، ۱۸ اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را گرامی داشته ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی همه اعضای جمعیت هلال احمر استان کرمان، برای تک تک تلاشگران این عرصه خطیر، توفیق روز افزون آرزومندم.

علیرضا رزم حسینی
استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

۱۸ اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار