ابراهیم حاتمی‌کیا با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش از اتفاقات شب گذشته در یکی از مجتمع‌های سینمایی تهران عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته اکران مردمی فیلم «به وقت شام»  با حضور تعدادی از عوامل فیلم در یکی از  پردیس‌های  سینمایی  غرب تهران برگزار شد که با حواشی جالبی همراه بود.

تعدادی از هنروران به وقت شام با ظاهر و هیبت داعشی‌ها، سوار بر اسب وارد مجتمع سینمایی شدند. حضور غیرمنتظره این عوامل به‌نوعی واکنش‌هایی را از سوی مردم و تماشاگران به همراه داشت.

پیامدهای این اتفاق در فضای مجازی و در بین کاربران نیز کمتر از فضای حقیقی نبود و با واکنش‌های گاه منفی همراه بود. به طوری که  ابراهیم حاتمی کیا  کارگردان فیلم را هم بر آن داشت تا در صفحه اینستاگرام پستی به اشتراک بگذارد و از مردم عذرخواهی کند.

حاتمی کیا در پست خود نوشت:

"یاحق.بچه های گروه تبلیغاتی به وقت شام من شاهد زحمات مومنانه و شبانه روزی شما در این چند ماه بودم ؛ ولی این  نمایش کوروش در شان به وقت شام نبود . خستگی 2 ماه سفر به شهر های ایران به تنم ماند.
من تصورم آن بود که کسی به شکل ریش قرمز در فضای بیرونی کوروش بیاستد و مردم با او عکس بیاندازند. نه اسبی  ونه جمعی و نه فریادی ، آن هم داخل مجتمع  در مخیله ام نبود و من بی خبر بودم.
عزیزان آزرده خاطر در مجتمع کوروش ، اعم از مرد م و کسبه محترم ، اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد، برما ببخشید و حلال کنید.ابراهیم حاتمی کیا ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷"


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار