سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع استان خراسان شمالی گفت: در ماه مبارک رمضان با اخذ مجوز قانونی واحد‌های پذیرایی بین راهی در استان باز گشایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ هادی سعادت طلب سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع استان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی که با موضوع بازگشایی واحد‌های پذیرایی بین راهی در ماه مبارک رمضان در استان برگزار شد،گفت: در این راستا و برای فراهم کردن امکانات برای ورود گردشگران به استان در ماه مبارک رمضان با اخذ مجوز قانونی واحد‌های پذیرایی بین راهی در استان باز گشایی می‌شود.

وی افزود: تامین اغذیه یکی از نیاز‌های گردشگران است که باید به خوبی و با رعایت شئونات اسلامی انجام شود.

سعادت طلب با بیان اینکه روزه خواری در ملا عام موجبات جریحه دار شدن احساسات مذهبی مردم را فراهم می‌آورد، افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با همکاری اماکن عمومی استان مجوز فعالیت ۵۹ واحد متقاضی پذیرایی بین راهی در ایام روز‌های ماه مبارک رمضان را صادر نمود.

وی گفت: این واحد‌ها علاوه بر داشتن پروانه بهره برداری و مجوز فعالیت در ماه رمضان،  با حفظ حرمت و قداست ماه مبارک رمضان و نصب بنر‌های تبریک این ماه در اوقات شرعی نیز اذان پخش خواهند کرد.

انتهای پیام/ ب

فعالیت واحد‌های پذیرایی بین راهی در ایام ماه مبارک رمضان در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.