مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در راستای تسهیل دسترسی جامعه هدف اداره کل میراث فرهنگی استان کد‌های دستوری USSD در استان خراسان شمالی راه‌اندازی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمد سویدانلویی مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی از راه‌اندازی کد‌های دستوری USSD خبر داد و اظهار کرد: برای تسهیل دسترسی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، کاهش مراجعات حضوری و صرفه‌جویی در زمان و هزینه، این خدمت راه‌اندازی شده است.
وی افزود: این سرویس جزو خدمات ارزش افزوده تلفن همراه به حساب می‌آید که بدون هزینه خاصی قابل افزودن به تمام شبکه‌های JSM است.
سویدانلو یی با بیان این که تقریبا تمام گوشی‌های موجود از ارسال و دریافت این‌گونه پیام‌ها پشتیبانی می‌کنند ، گفت:  محیط ساده کار با این کد‌ها سبب می‌شود که افراد بدون هیچ‌گونه سردرگمی، اطلاعات مورد نیاز را به راحتی دریافت کنند.
وی همچنین اظهار کرد: اطلاعات گردشگری ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی از جمله تاسیسات گردشگری ، سامانه رسیدگی به شکایات، فرایند‌های انجام کار و هرگونه اطلاعات دیگر برای جامعه هدف از طریق کد‌های USSD میسر خواهد شد.
وی از تمامی جامعه هدف اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی خواست تا با شماره‌گیری #۱۰۰*۶۶۵۵*، از این خدمت استفاده کنند.
انتهای پیام/ ب

 

ارائه خدمات به جامعه هدف اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.