ورزشکار شیرازی برای آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در جام جهانی تیراندازی، راهی اردوی تیم ملی شد.

حشمت اله گودرزی رئیس هیات تیراندازی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: اردو‌های آمادگی تیم ملی تیراندازی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به منظور حضوری موفق در رقابت‌های جام جهانی آلمان و بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار می‌شود و وحید گل خندان در بخش تپانچه بادی، تنها دعوت شده از استان فارس به این اردو است.

وی افزود: محمد احمدی، مهدی تندری، عرفان صلواتی، سارا میرابی، سیده شیرین مرتضوی، آمیتیس جعفری و امیر جوهری خو از تهران، ابراهیم برخورداری و مرتضی علی محمدی از قزوین، فاطمه قدرت آبادی از سمنان، هانیه رستمیان از مازندران، سجاد پور حسینی از گیلان، گلنوش سبقت الهی از اصفهان، جواد فروغی از ایلام و مینا قربانی از همدان دیگر نفراتی هستند که در بخش تپانچه بادی اردوی تیم ملی تیراندازی حضور دارند.

حشمت اله گودرزی اضافه کرد: این اردو از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت به میزبانی تهران آغاز شده و تا ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
جام جهانی تیراندازی آلمان اول تا هشتم خردادماه در شهر مونیخ برگزار می‌شود و بازی‌های آسیایی از ۲۵ تا ۵ شهریور ماه در جاکارتا اندونزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

دعوت از تیرانداز فارس به اردوی تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.