مسابقات آزاد تیراندازی با کمان استان با معرفی نفرات برتر در جهرم به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  عبدالرحیم خداجو رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان جهرم گفت: مسابقات آزاد تیراندازی با کمان استان در مسافت ۳۰ متر و با شرکت ۴۸ ورزشکار از شهر‌های جهرم، شیراز، مرودشت، زرقان، گراش، ارسنجان وبوانات در مدت یک روز در سالن شهید فرجام این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها در رشته‌های کامپوند وریکرو و در دو رده سنی بزرگسالان و زیربیست سال انجام شد؛ که در رشته کامپوند بزرگسالان علی اصغر جوینده از شیراز اول، حسین روحانی از جهرم دوم و حمیدرضا محمدی از گراش در مکان سوم ایستاد.

خداجو ادامه داد: در رشته کامپوند بزرگسالان بانوان زهرا مرادیان از جهرم، فاطمه توکلی و مژده کشاورز از شیراز به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی بیان کرد: همچنین در رشته کامپوند آقایان زیر بیست سال هم علی زارع و علیرضا زمانخواه از شیراز و امیرحسین طاهری از جهرم به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند.

رئیس اداره ورزش وجوانان جهرم اظهار داشت: در رشته کامپوند و در رده زیر بیست سال بانوان نیز فاطمه تقی زاده از جهرم، ملیکا قنبری از شیراز و انوشا امینی از ارسنجان اول تا سوم شدند.

خداجو تصریح کرد: در رشته ریکرو خانم‌ها و در رده بزرگسالان نجمه نسیمی و اسما نعمتی از شیراز- و رویا کرمی از گراش به ترتیب صاحب مقام اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در رشته ریکرو آقایان و در رده بزرگسالان: مجتبی پرکامی و محسن زارعیان از جهرم-و علی اسدی از شیراز در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان جهرم ادامه داد: در رشته ریکرو آقایان و در رده سنی زیر بیست سال: حسین قربانی از شیراز، اول شد و محمد ابکار از جهرم و محمد مهدی حافظ خوان از شیراز به ترتیب دوم و سوم شدند.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز است.
انتهای پیام/ر

رقابت‌های تیرو کمان فارس در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.