مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از تیم رسانه ورزش کرمان با عنوان سفیران گردشگری کرمان نام برد و گفت: این تیم بزودی عازم گرجستان می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه ی بازدید استاندار کرمان از تمرینات تیم فوتسال رسانه ورزش با اعلام اینکه با یک تأخیر چند روزه اولین سالگرد تأسیس تیم رسانه ورزش کرمان است، گفت: تمام زحمات تشکیل و راه اندازی با خود بچه ها بوده و استارت اولیه آن را میلاد مقیمی زاده زده است.

وی افزود: سال گذشته علی حاج اکبری سرمربیگری تیم را عهده دار بودند و امسال به دلیل مشغله ی کاری وی، آقای هادی زاده سرمربیگری را بر عهده دارد.

امیری خراسانی از امضای تفاهم نامه  تیم فوتسال رسانه ورزش کرمان با باشگاه اف سی کلخی گرجستان خبر داد و گفت: به زودی این تیم کرمانی در شهر تفلیس اردوی هفت روزه ای را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: تیم فوتسال رسانه ورزش کرمان طی این اردوی هفت روزه در شهر تفلیس، دو دیدار تدارکاتی با دو تیم ملی پیشکسوتان گرجستان و تیم فوتسال این کشور برگزار می کند.

امیری خراسانی تصریح کرد: پس از انجام این دیدارها، در کرمان نیز میزبان تیم‌های فوتسال و فوتبال کلخی خواهیم بود که این امر می‌تواند در صنعت جذب گردشگری ورزشی، هم به گردشگری استان و هم ورزش کرمان کمک شایانی کند.

وی از راه اندازی پرواز کرمان ـ تفلیس و تفلیس ـ کرمان از اواسط خرداد ماه خبر داد و ابراز امیدواری کرد: راه اندازی این سفرها در بحث گردشگری به استان کرمان کمک کند.

امیری خراسانی با اشاره به مشکل مالی ورزشکاران برای حضور در این رقابت ها، از استاندار کرمان خواست: مثل همیشه همراه و همیار این ورزشکاران باشند.

علیرضا رزم حسینی، استاندر کرمان نیز در ادامه برای کمک مالی به این ورزشکاران قول مساعد داد.

وی سفیر گردشگری بودن را کار مهمی دانست و خطاب به اعضای تیم رسانه ورزش کرمان گفت: شما باید با بروشور و ست کامل اطلاعات استانی به عنوان یک سفیر واقعی عمل کنید.

رزم حسینی با اعلام اینکه گرجستان روزی جزئی از خاک کشورمان بوده اما مشکلاتی بوجود آمد که ما این بخش را از دست دادیم، افزود: این کشور کشوری در حال توسعه است که رتبه ی کسب و کارش در دنیا سوم شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون گردشگر از این کشور نداشته ایم یا اگر داشته ایم خیلی کم بوده  است، با ابراز خرسندی از راه اندازی پرواز کرمان ـ تفلیس و تفلیس ـ کرمان، تصریح کرد: اگر این پرواز راه بیفتد کار خیلی بزرگی انجام شده و ما هم حاضریم در این زمینه کمک کنیم.

استاندار کرمان یادآور شد: کاری کنید این تلاش ها مقطعی نباشد و تیم به سمت حرفه ای شدن پیش رود، ما هم کمک می کنیم.

رزم حسینی افزود: رقابت ها را استانی کنید، در شهرستان ها جوان های با انگیزه ای وجود دارند، تلاش کنید، یک زنجیره برای مسابقات 8 منطقه ی اقتصادی درست کنید، معین های اقتصادی هم در حال افزایش هستند که به آنها و حوزه ورزش کمک می کنند.

در پایان این بازدید، دکتر امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان پیراهن شماره ۱۰ تیم فوتسال ورزش رسانه کرمان را به استاندار اهدا کرد.

انتهای پیام/ب

بازدید استاندار کرمان از تمرینات تیم فوتسال رسانه ورزش

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار