چهارمین کارگاه مسابقه‌ی قوام‌الدین شیرازی با عنوان رود- خانه خشک که در شیراز در حال برگزاری است، تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ چهارمین دوره کارگاه مسابقه قوام الدین شیرازی که هم اینک در حال برگزاری است تمرکز اصلی خود را با توجه به تغییرات اقلیمی و مشکلات زیست محیطی کشور، بر ایجاد گفتمان و تعامل بین فعالان محیط زیست و معماری کشور قرار داده است.

بر همین اساس عنوان این دوره کارگاه مسابقه قوام الدین که تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری در محل گذر قوام الدین در مقابل باغ عفیف آباد شیراز برپا است، رود - خانه خشک نامگذاری شده است.

چهارمین دوره کارگاه مسابقه قوام الدین شیرازی همانند دوره‌های پیشین در ۲ بخش کارگاه آموزشی و مسابقه طراحی و معماری در شیراز در حال برگزاری است و علاقه مندان می‌توانند از آثار معماری طراحی شده توسط دانشجویان معماری بازدید کنند.

قوام الدین معمار شیرازی و برادرش غیاث الدین هر ۲ از معماران بنام دوره تیموریان بودند.

تیموریان از سال ۷۷۱ تا سال ۹۱۱ هجری قمری به مدت ۱۴۰ سال حکومت کردند.

براساس این گزارش، بازدید از کارگاه مسابقه‌ی قوام‌الدین که با همکاری همکاری سازمان نظام مهندسی استان فارس، شهرداری شیراز، دفتر فنی استانداری فارس و با حمایت بخش خصوصی برگزار شده، برای عموم علاقه‌مندان آزاد اعلام شده است.
انتهای پیام/ر

برگزاری کارگاه مسابقه‌ی قوام‌الدین شیرازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار