مسئول نشست‌های علمی معاونت علمی آستان قدس رضوی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: آستان قدس رضوی در این نمایشگاه با 1700 جلد کتاب که 350 جلد آن کتاب‌ها چاپ اولی هستند، حضور پر رنگی را داشته است.

حضور آستان قدس رضوی با 1700 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهرانبه گزارشحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حسن آرام با بیان اینکه برای برخی از تازه‌های نشر آستان قدس رضوی مراسم رونمایی و نشست علمی برنامه‌ریزی شده است، ابراز کرد: در طی سه روز نخست برگزاری نمایشگاه بنیاد پژوهش‌های اسلامی دو نشست علمی با عنوان‌های «آیات الاحکام قرآن» و «اطلس سادات رضوی» و «به نشر» نیز یک نشست علمی با موضوع «بررسی چالش‌های ترجمه قرآن کریم» را برگزار کرده است.

وی افزود: امروز یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه نیز در چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 35 عنوان کتاب از 350 عنوان کتاب چاپ اولی آستان قدس رضوی با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رونمایی خواهد شد.

آرام با بیان اینکه آستان قدس رضوی امسال بصورت متمرکز با محوریت «به نشر» پا به سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گذاشته است، عنوان کرد: در راستای هم افزایی بیشتر و حضور متمرکز موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی، این نمایشگاه با محوریت انتشارات «به نشر» برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 12 تا 22 اردیبهشت ماه امسال با حضور ناشران داخلی و خارجی در مصلای امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار