مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: دورترین نواحی مقاومت بسیج نسبت به مرکز استان، بیشترین تعداد سالن‌های ورزشی را در اختیار دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علی پیمان‌صفت درباره آخرین وضعیت ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی صالحین و 9 دی بسیج در استان اصفهان اظهار داشت: تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) در بخش زیرساخت‌های ورزشی توانسته است تا پایان سال 1395، تقریباً 180 سالن ورزشی چند منظوره 9 دی و سالن کوچک صالحین در استان اصفهان به مرحله بهره برداری برساند.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت‌های ورزشی برای جذب جوانان و نوجوانان به ورزش و کسب روحیه پهلوانی افزود: در سال 1396 تربیت بدنی و معاونت مهندسی سپاه استان اصفهان بر روی تجهیز سالن‌های ورزشی ساخته شده تمرکز کردند و 80 درصد از این سالن‌ها از نظر کف پوش، مجموعه بهداشتی، اداری، سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی به صورت کامل تجهیز شده است و به خوبی می‌تواند به علاقه‌مندان رشته‌های مختلف ورزشی خدمات ارائه کند.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه در سال جاری، سالن‌های باقی مانده به مرور تجهیز می‌شوند، عنوان کرد: سالن‌های ورزشی 9 دی و صالحین در تمام شهرستان‌ها سراسر استان وجود دارد و هر کدام از شهرستان‌ها حداقل دو سالن ورزشی دارد.

وی با اشاره به کمبود سالن‌های ورزشی در شهرستان اصفهان نسبت به جمعیت این شهرستان گفت: شهر اصفهان از حداقل این سالن‌ها بهره‌مند است اما دورترین نواحی مقاومت بسیج نسبت به مرکز استان، بیشترین تعداد سالن‌ها را در اختیار دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.