نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان شاهرود به سمت کشاورزی نوین گام برمی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر شنبه در جلسه مدیریت بحران شاهرود با حضور رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: شهرستان شاهرود به سمت کشاورزی نوین گام برمی دارد.

وی افزود: در مقوله بیمه کشاورزی علاوه بر پیش بینی های دولت، مجلس نیز از محل صندوق توسعه استان مبلغی را قرار داد تا شاهد جبران خسارات باشیم؛ درباره بیمه عشایر نیز طرحی داده شد که این بیمه تحت پوشش تامین اجتماعی رود تا پوشش های بهتری را مردم دریافت کنند اما این امکان تا این لحظه به وجود نیامد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی سال های متعدد خشکسالی های متعدد و حتی بدی آب و هوا و شرایطی مانند سرمازدگی باعث شد در بخش کشاورزی توفیقاتی کسب نشود و این بهانه قطب بودن ما را از سایر سرماگذاری ها در بخش های دیگر محروم کرد.

سید حسن حسینی شاهرودی گفت: بودجه عمرانی کشور ۱۵ هزار میلیارد تومان است که دقیقا همین میزان خسارات به کشاورزی ۲۲ استان وارد شده که این نشان می دهد اگر دولت بخواهد تمام خسارات بخش کشاورزی را بدهد باید یکسال تمام کارهای عمرانی را تعطیل کند که این امکان پذیر نیست اما باید چه کرد تا خسارات کشاورزان جبران شود.

انتهای پیام / ق

تخصیص سرانه بیمه سرمازدگی استان سمنان تا امروز صفر بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار