قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به سند آمایش سرزمینی، شهرک‌های صنعتی تخصصی در مناطق مختلف کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رضا رحمانی در دیدار با استاندار قزوین گفت: در این زمینه شهرک تخصصی صنایع دریایی در سفر اخیر رئیس جمهور به بندرعباس کلنگ زنی شد و این روند همچنان در دستور کار قرار دارد.

رحمانی، قزوین را یکی از پنج استان کشور در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی دانست و گفت: باید در جذب این نوع سرمایه گذاری و نیز ایجاد شهرک‌های تخصصی اقدام کرد.

وی با اشاره به روند توسعه و پیشرفت مناسب صنایع استان قزوین، ادامه داد: دیدار‌های صورت گرفته از برخی واحد‌های تولیدی، اشتیاق سرمایه گذاران در این منطقه را به طول کامل بیان می‌کرد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قزوین در زمینه صنایع شوینده دارای زنجیره کامل است و این مساله بیانگر توسعه استان در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه محصولات با کیفیت بالایی در کشور وجود دارد، اما با مشکل عرضه و بازاریابی روبرو هستند، افزود: بدون شک صادرکنندگان ما برای رونق در امر صادرات کالا‌های خود باید به مولفه بسته بندی‌های با کیفیت و طراحی‌های زیبا توجه داشته باشند.

استاندار قزوین هم در این دیدار، ایجاد خوشه ها، زنجیره‌ها و شهرک‌های تخصصی را از اولویت‌های مهم کاری استان برشمرد و گفت: سعی کرده ایم تا از هر گونه پراکنده کاری‌های صنعتی و تولیدی در این منطقه جلوگیری کنیم.

به گفته زاهدی، حمایت از طرح‌های توسعه و بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی در دستور کار قرار داده شده است.

استان قزوین دارای ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی، یک شهر صنعتی و سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی است.

انتهای پیام/

دیدار قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با استاندار قزوین

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.