مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز قزوین برای تحقق شعال سال با اساتید دانشگاه و دست اندر کاران صنعت استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در این نشست از حاضران در جلسه خواست برای حمایت از کالای ایرانی، طرح و پیشنهاد‌های خود را به برنامه سازان ارائه دهند.

معصومی فر افزود: برای حمایت از کالای باکیفیت تولید داخل و جلوگیری از قاچاق کالا باید مخاطب را با خود همراه کرد.

بیات اقتصاد دان و از اساتید دانشگاه آزاد هم در این نشست، اقتصاد بروکراسی را یکی از مهمترین موانع پیش پای تولید کنندگان بیان کرد و گفت: سرمایه زیادی در کشور صرف دلالی می‌شود یعنی بدون آنکه مالیات و جریمه پرداخت کنند، سهم تولید را از بین می‌برند.

وی راه حل حمایت از کالای ایرانی را تبلیغات کالاهی تولید داخل با همراهی اتحادیه‌ها عنوان کرد.

زمانی مسئول خانه صنعت، معدن و تجارت هم گفت: باید با ایجاد ثبات اقتصادی، سیاسی و امنیتی و جلوگیری از نوسان نرخ ارز و پایین آوردن سود بانکی از کالای ایرانی حمایت کرد.

کشاورز جانشین مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هم حمایت از صنایع خرد و کوچک را در این زمینه راهگشا دانست و گفت: ایجاد نمایشگاه مجازی و شهرک عمده فروشی می‌تواند در تحقق شعار سال موثر باشد و باید برند‌ها را به خارج از مرز‌ها برد.

خرم نیا نماینده جهاددانشگاهی نیز در سخنانی خواستار شفاف سازی زندگی شخصی مسئولان استان و میزان استفاده آنان از کالای ایرانی شد.

گرجی رئیس پارک علم و فناوری هم با اشاره به خود مدیریتی گفت: کار دانشگاه بنگاه داری نیست بلکه باید تولید علم کرد و آن را در اختیار صنعت قرار داد که در حال حاضر اینگونه نیست.

کاتبی معاون امور گمرک استان هم ترخیص سریع کالا‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی را یکی از حمایت‌ها در زمینه تحقق شعار سال عنوان کرد.

انتهای پیام/

نشست برنامه سازان صدا و سیمای مرکز قزوین برای تحقق شعار سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار