مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایجاد امنیت و رفاه برای مردم، وظیفه ذاتی سپاه است و با داشتن امنیت بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سردار شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره شهدای کارگر استان قزوین در شهر الوند افزود: پاسداران توان دیدن مردم در حاشیه‌های شهر‌ها با وضعیت نامناسب را ندارند و حاضر نیستند با پوتین واکس زده در پادگان‌ها ورود کنند و بدون کارایی به خانه برگردند.

سردار شریف اضافه کرد: در حال حاضر بزرگترین هجمه دشمن، حضور سپاه در عرصه سازندگی است که نامش را حضور در اقتصاد نهاده اند.

وی گفت:: در سال‌های اخیر با نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، دستاورد‌های بزرگی نصیب کشور شده که یکی از آن‌ها خودکفایی دفاعی و تولید بنزین است و در حال صادرکننده بنزین به منطقه هستیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حوزه دفاعی که پیچیده‌تر از صنعت است به مرحله‌ای از توانمندی رسیده ایم که می‌توانیم از کشور، مردم و حامیان انقلاب دفاع کنیم و این را در عمل نشان داده ایم.

سردار شریف افزود: کشوری مانند عربستان که یک پهباد همه سرانش را از کاخ‌ها فراری می‌دهد چگونه می‌تواند در مقابل ایران عرض اندام کند.

وی گفت: مردم باید بدانند که دستاورد‌های امروز کشور، محصول نیت پاک و صادقانه شهدا و خانواده‌های آنان است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرزندان دفاع مقدس و حرم بر یک مبنای شرعی، دینی و عقلی قدم برداشتند و هدف آنان نجات مردم بی گناه از دست تروریست‌ها و شکست رژیم صهیونیستی بود.

سردار شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پایان مراسم در شرکت البرز دارو حضور یافت و به کارکنان این شرکت چفیه اهدا کرد.

انتهای پیام/

کنگره شهدای کارگر استان قزوین در شهر الوند

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.