سئوالات مجری یک برنامه ورزشی رادیو از فتاحی در مورد برخی اتفاقات فینال جام حذفی به درگیری لفظی منجر شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان  لیگ فوتبال در گفت و گو با رادیو درباره این که به جشن قهرمانی جام حذفی چه نمره ای می دهید اظهار کرد: تا زمانی که کاپ قهرمانی را به استقلال دادیم همه چیز عالی بود. خود مردم باعث اتفاقات بعد از آن شدند. نمی توان گفت سازمان لیگ، یگان ویژه یا فدراسیون فوتبال مقصر بوده است. در همه جای دنیا مثل قطر و امارات سکوهای تماشاگران کنار زمین قرار دارد ولی این اتفاقات نمی افتد و مردم وارد زمین نمی شوند. نمی توان همه جا را فنس زد.

فتاحی درباره این که چرا مردم خرمشهر را متهم می کند گفت: من اصلا صحبتی از مردم خرمشهر نکردم. در ورزشگاه فقط مردم خرمشهر نبودند. مردم خیلی از شهرهای دیگر در ورزشگاه حضور داشتند. لطفا مرا جلوی مردم قرار ندهید. ما باید چه کار می کردیم. شما دنبال مقصر هستید. مردمی که داخل زمین پریدند مقصر هستند.

او در واکنش به این موضوع که کریمی اعلام کرده بود فتاحی در تولید چمن مصنوعی است با عصبانیت تصریح کرد : شما از کجا اطلاع دارید من در کار چمن هستم. از شما که چنین بحثی را مطرح کردید شکایت می کنم. حتی اداره ورزش و جوانان رشت هم این موضوع را تکذیب کرد. شما با آبروی مردم بازی می کنید. از شما شکایت می کنم و باید پاسخگو باشید.

فتاحی درباره این که چرا از کریمی برای این ادعا شکایت نمی کند اضافه کرد: این موضوع به شما  ارتباطی ندارد.

مسئول کمیته مسابقات درباره این موضوع که گفته می شود چمن رنگ آمیزی شده بود بیان کرد: قبل از مسابقه خبرنگار نود اعلام کرد که چمن رنگ شده است. به اتفاق این خبرنگار نزد پیمانکار زمین رفتیم و از او پرسیدیم. پیمانکار گفت چمن رنگ نشده است. به خبرنگار نود گفتم این پیمانکار در اختیار شما، هرکجا رنگ شده به او نشان بدهید. شما نباید با این صحبت ها زحمات 4 ماهه مسئولان برگزاری را هدر بدهید.

فتاحی درباره استفاده از سکوی پرسپولیس برای جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی تاکید کرد: ما همان سکو را با کمی تغییر استفاده کردیم.

او در پاسخ به این سئوال که آیا ساخت سکو در خرمشهر هزینه کمتری نسبت به انتقال آن از تهران نداشت خاطر نشان کرد: آیا من در کار سکو هستم؟ شما شک نکنید هزینه انتقال سکو از تهران شاید یک یا دو میلیون باشد ولی هزینه ساخت آن به مراتب بیشتر است.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره مراسم پایانی جام حذفی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار