نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای دو پروژه کنارگذر شهر رزن و کریدور شمال استان جذب شده است.

جذب 30 میلیارد تومان برای 2 پروژه حوزه راه رزن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن لطفی ،نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  جذب بیش از 19 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه کریدور شمال استان افزود: 11 میلیارد تومان نیز برای کنارگذر رزن جذب شده است.

وی افزود: در دو پروژه کنارگذر شهر رزن و کریدور شمال استان 6 پیمانکار به طور شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند که امیدواریم تا پایان سال جاری این دو پروژه به پایان برسد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه روکش اصلی آسفالت مسیر رزن به قروه درجزین انجام نشده است، ادامه داد: امسال تامین اعتبار بیش از 300 تن قیر برای کریدور از مسیر شهر رزن به قروه درجزین دریافت شده که بعداز اتمام بارندگی عملیات اجرایی این پروژه شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیگیری ایجاد راه‌آهن تاکستان ـ رزن ـ همدان هستیم اظهار داشت: وزیر راه سال گذشته دستور ایجاد این پروژه را داد و هم‌اکنون هم این پروژه در دست مطالعه است.

لطفی خاطرنشان کرد: بیش از یک‌میلیارد تومان برای بلوارکشی روستاهای مسیر کریدور شمال استان تامین شده که امیدواریم امسال این پروژه هم به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: کل اعتباراتی که برای کریدور شمال استان و کنارگذر شهر رزن جذب شده بیش از 30 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ج

30 میلیارد تومان در پروژه راه رزن جذب شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.