نماینده مردم همدان و فامنین گفت: حقوق کارمندان باید بین۱۰ تا ۲۵ درصد افزایش یابد.

افزایش حقوق کارمندان بین ۱۰ تا ۲۵ درصد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ خجسته نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه حقوق کارمندان باید بین۱۰ تا ۲۵ درصد افزایش یابد گفت : این در حالی است که آقای نوبخت ، معاون اول رئیس جمهور افزایش حقوق کارمندان را بین ۶ تا ۱۰ درصد اعلام کرده است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای حقوق امسال ، در برنامه مصوب شده است و باید متناسب با تورم حقوق مردم افزایش یابد، تاکید کرد: نباید وزارتخانه ها سلیقه ای یا استثنایی حقوق را افزایش دهند، از وزیر خواسته ایم درباره نظام هماهنگ حقوق و همسان سازی، به مردم خبر خوش دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه با بیان اینکه اگر قاچاق کالا افزایش یابد ، این به معنای کم کاری مسئولان است افزود: اگر وزیر اقتصاد و دارایی در وضعیت اقتصادی فعلی ورود نیابد و در حوزه خود به معیشت مردم توجه نکند ، سومین سوال خود را از او مطرح خواهم کرد، تاکنون وزیر اقتصاد دو کارت زرد از نمایندگان گرفته است ، این هفته باید منتظر سومین کارت باشد.

خجسته  با انتقاد از چند نرخی شدن ارز، آن را حاصل کم کاری مسئولان دانست و تصریح کرد: ارز باید به قیمت مصوب مجلس یعنی ۳ هزارو ۷۵۰ تومان توزیع شود . اگر ارز گران شود، یعنی مسئولان کم کارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون به وزیر اقتصاد دو کارت زرد داده ام که با این روند باید منتظر سومی باشد خاطرنشان کرد : دولت با کدام منطق ، ارز را به قیمت ۴ هزارو ۲۰۰ تومان توزیع می کند؟ از رئیس جمهور خواسته ایم رئیس کل بانک مرکزی را عزل کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سرمای بهاری امسال و زیان بسیاری از کشاورزان گفت :۱۵۰ نماینده از ۱۰ استان ، برای خسارت کشاورزان که در اثرسرما خسارت دیده اند، در حال تلاش هستیم و در گفتگو با آقای نجار، رئیس ستاد بحران کشور، درخواست کرده ایم تیم های تخصصی از مرکز برای ارزیابی خسارت کشاورزان به استانها بیایند.

انتهای پیام/د.ا

حقوق کارمندان می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار