تیم استقلال خوزستان در لیگ هفدهم فوتبال در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت و نسبت به لیگ قبل پنج پله سقوط کرد.

عملکرد تیم استقلال خوزستان در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاگردان ویسی لیگ هفدهم را با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم تراکتورسازی آغاز کردند و برابر آبی پوشان پایتخت در هفته دوم به تساوی بدون گل رضایت دادند. این نتایج باعث شد تا خوزستانی‌ها شروع خوبی را برای لیگ هفدهم داشته باشند، اما رفته رفته تیم استقلال خوزستان نتایج را به حریفان خود واگذار کرد یا برابر آن‌ها به تساوی رضایت داد.

در ۱۵ هفته اول نیم فصل لیگ هفدهم شاگردان ویسی تنها توانستند ۳ پیروزی بدست آورند و با ۲۱ گل خورده عنوان ضعیف‌ترین خط دفاعی نیم فصل اول را به خود اختصاص دادند.

البته حاشیه‌های مختلف به ویژه در کادر مدیریتی این تیم باعث شد روند خوب تیم استقلال خوزستان از بین برود و نتایج ضعیفی در نیم فصل اول رقم بخورد.

شاگردان ویسی نیم فصل دوم را با باخت برابر تراکتورسازی آغاز کردند که در نیم فصل اول توانسته بودند این تیم تبریزی را شکست دهند و برابر شاگردان شفر نیز ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کردند تا مشکلات این تیم و نتیجه نگرفتن آن‌ها ادامه پیدا کند.

البته استقلالی‌های خوزستان در هفته نوزدهم برابر تیم پدیده به پیروزی رسیدند تا با کسب سه امتیاز این بازی بتوانند باخت‌های ابتدایی نیم فصل دوم خود را جبران کنند.

تیم استقلال خوزستان در نیم فصل دوم برابر تیم‌های نفت تهران، مشکی پوشان دیار خراسان، سپاهان به پیروزی رسید و برابر تیم‌های پارس جنوبی جم، سپیدرود، فولاد خوزستان، پیکان، صنعت نفت آبادان به تساوی رضایت دادند و نتیجه را مقابل سایپا، ذوب آهن، پرسپولیس و گسترش فولاد شکست خورد.

شاگردان ویسی در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشتند و در مجموع با ۷ برد، ۱۰ مساوی، ۱۳ باخت، ۲۵ گل زده، ۴۲ گل خورده، تفاضل گل منفی ۱۷ و ۳۱ امتیاز توانستند به رتبه دوازدهم جدول صعود کنند و شرایط بهتری را نسبت به نیم فصل اول داشته باشند، اما نسبت به لیگ شانزدهم ۵ پله سقوط کردند.

این تیم در طول فصل هفدهم عملکرد ضعیفی در خط دفاعی خود داشت و باید دید تیمی که توانست قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد در لیگ هجدهم فوتبال می‌تواند مانند گذشته در جمع برترین تیم‌های فوتبال باشد یا خیر.

انتهای پیام/

نگاهی به عملکرد تیم استقلال خوزستان در لیگ هفدهم فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار