استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روز معلم، روز تجلیل و تقدیر از شرافت انسانیت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، روز معلم را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بی شک، موهبت اندیشه و اندیشیدن، یکی از حجت‌های الهی شرافت بشر بر دیگر مخلوقات بوده و هر که این مسیر پوییده، سروری و والایی یابد.
معلمان در این طریق الهی، رسالتی خطیر و نقشی بی بدیل دارند، از این رو مقامی بس رفیع به آنان عطا شده و از نقشی معنوی و نبوی در پیشگاه الهی برخوردارند.
روز معلم، روز تجلیل و تقدیر از شرافت انسانیت و ارزش‌های والای انسان‌های فرهیخته، سترگ و اندیشمندی است که ایثارگرانه با نور وجودشان مسیر سعادت را برای رهروان خویش روشن می‌سازند.
اسوه‌هایی که توسعه دانش بنیان ایران اسلامی در دستان پر مهر و اندیشه تابناک آنهاست.
امروزه نقش و جایگاه معلمین در تولید منابع انسانی مولد، خداباور، خدا محور، مردم سالاری و خردورزی بر هیچ کس پوشیده نیست و توسعه همه جانبه کشور، مدیون همت بلند و والای معلمان است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، این مناسبت خجسته را به محضر شریف همه معلمان فرهیخته، اندیشمند و پرتلاش استان تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی آن‌ها را از درگاه رب جلیل آرزومندم و آماده‌ایم تا در کنار آن‌ها برای تحقق اهداف آموزش و پرورش در استان فرهنگ پرور چهارمحال و بختیاری، تلاش نماییم.»

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری (ره) در سال ۱۳۵۸، روز معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم می‌باشد.

انتهای پیام/ف

تبریک استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز معلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار