آموزش صحیح و علم و دانش در پیشرفت و بالندگی کشور نقش مؤثری دارد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره)، روز معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: آموزش صحیح و علم و دانش در پیشرفت و بالندگی کشور نقش مؤثری ایفا می‌کند.

ارسلان خالدی فر ضمن تبریک این هفته به جامعه دانشگاهیان بویژه اساتید، اعضای هیئت علمی و دانشجویان افزود: بدون شک جایگاه معلمین و اساتیدی که در کنار آموختن مباحث علمی، آموزگار اخلاق و فضایل اخلاقی هستند، بسیار والا و شایسته تقدیر است.

وی ابراز امیدواری کرد: همه اساتید با تأسی از شهید بزرگوار استاد مطهری به عنوان نمونه کاملی از همه فضایل معلمی و استادی، در راستای پرورش نسلی فرهیخته که حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای امام راحل (ره) و پیرو ولایت فقیه و عزت و اقتدار کشور در بین کشور‌های اسلامی و جهان باشد، گام برداشته و در این مسیر مؤفق و مؤید باشند.

خالدی فر در پایان برای همه معلمین، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه و همه کسانی که در راستای ارتقای دانش کشور گام بر می‌دارند از درگاه خدواند متعال طلب سلامتی، عزت و موفقیت نمود.

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری (ره) به عنوان «روز معلم» و ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان «هفته بزرگداشت مقام معلم» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

تبریک روز بزرگداشت مقام معلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار