روز دوم سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی آغاز شد که برخی نقایص روز اول نمایشگاه کتاب مرتفع شده بود.

روز دوم سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران چگونه اغاز شدبه گزارش خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین روز سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی کار خود را آغاز کرد که برخی اشکالات نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مرتفع شده بود. از جمله اینکه در روز دوم نمایشگاه، در ابتدای هر راهرو نام غرفه ها در بنری نوشته و نصب شده است بدین ترتیب بازدیدکنندگان از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران راحت تر می توانند به غرفه انتشاراتی مورد نظرشان بروند. هچنین کتیبه اکثر غرفه ها در بخش ناشران عمومی نصب شده است این مسئله در نیم طبقه شبستان هم دیده می شود.

دومین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از نظر اطلاع رسانی نسبت به روز قبل بهتر شده است. هنگامی که بازدید کنندگان سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از درب شهید بهشتی وارد مصلای تهران می شوند می توانند نقشه های سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را دریافت کنند.

جمعیت بازدید کننده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از دقایق ابتدایی آغاز به کار نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به نمایشگاه وارد می شوند و شاتل های نمایشگاه کار جابه‌جایی بازدیدکنندگان را از دقایق اولیه انجام می دهند.

در برخی راهرو های ناشران عمومی مشاهده می‌کردیم که بنرهای اطلاعات غرفه ها در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در بخش ناشران عمومی نمایشگاه کتاب نصب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را با آغوش باز گرامی می داریم.