سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران در حالی آغاز به کار کرد که ناشران به دلیل تحویل ندادن به موقع غرفه ها به آنها آماده پذیرایی از علاقه مندان نیستند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی آغاز به کار کرد که بسیاری از غرفه های ناشران در بخش عمومی به طور کامل آماده نشده و کتیبه های بسیاری از غرفه ها هنوز نصب نشده است.

برخی غرفه داران در ساعات اولیه نمایشگاه کتاب  هنوز مشغول چیدن غرفه ها بودند.

آماده نبودن ناشران عمومی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به این دلیل بود که غرفه های این ناشران به موقع به  آنها تحویل داده نشده بود که دلیل تحویل ندادن غرفه ها به ناشران هم برگزاری مسابقات قرآنی در قسمت شبستان مصلای تهران بود.

در نیم طبقه شبستان هم شاهد بودیم برخی غرفه ها هنوز به طور کامل آماده نبودند و صبح امروز غرفه های خود را آماده می کردند.

در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است ،کیوسک های اطلاع رسانی در قسمت های مختلف بخش ناشران عمومی دیده می شود اما نقشه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هنوز به دست مراکز اطلاع رسانی نرسیده است.

از تبلیغات سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مترو خبری نبود و تبلیغات آن در ایستگاه های منتهی به سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز نبود.

دستگاه های کارتخوان  امروز صبح در اختیار ناشران در بخش عمومی قرار گرفت.

استقبال  بازدید کنندگان از سی و یکمین نمایشگاه کتاب علی رغم کاستی ها

در روز نخست برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شاهد جمعیت زیاد بازدید کنندگان بودیم.

نمایشگاه کتاب این دوره هم در روز نخست برگزاری اش با کاستی هایی روبرو بود. کاستی هایی چشمگیر که بازدید کنندگان  را سرگردان می کرد.

درباره تبلیغات سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نظرات مختلفی وجود داشت برخی می گفتند تبلیغات کافی نبوده است و به جای اینکه به مصلای تهران بیایند به شهر آفتاب رفته بودند. برخی هم تبلیغات را کافی می دانستند و از  جا بجایی نمایشگاه کتاب مطلع بودند.

غرفه های بی نام ؛ معضل سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب

اما کاستی هایی که بازدید کنندگان به آن اشاره می کردند یکی غرفه های بدون کتیبه نمایشگاه کتاب بود، مسئله ای که اطلاع رسانی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را با مشکل مواجه می کرد.

مشکلی که بازدید کنندگان نمی دانستند این اشکال فقط در روز نخست نمایشگاه کتاب است و در روزهای آتی مرتفع می شود یا اینکه ادامه خواهد داشت.

بازدید کنندگان از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، حمل و نقل این دوره نمایشگاه را خوب ارزیابی کردند و گفتند که به راحتی توانستند به مصلای تهران مراجعه کنند.

برخی از  بازدید کنندگان سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توانستند کتاب های مورد نظرشان را در روز نخست پیدا و خریداری کنند.

انتهای پیام/

 آماده نبودن غرفه ها در سی و یکمین  نمایشگاه بین المللی کتاب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
یار مهربان
Netherlands
محمود مرعشی
۱۷:۲۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
نور هم نبود که کلمات کتاب رو ببينيم
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۶:۳۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
مگه میشه نقشه راهنما نداشته باشن هر سال دارن
آخرین اخبار