دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به انتقال عثمان دمبله از تیم بارسلونا به پاریس سن ژرمن است.گفته میشود در صورتی که توخل به عنوان سرمربی تیم پاریس سن ژرمن در لیگ برتر فرانسه شود به دنبال آن است تا عثمان دمبله را به تیم خود بیاورد.گفتنی است زمانی عثمان دمبله و توماس توخل در تیم دورتمند با یکدیگر بودند.

همچنین از سویی دیگر لیونل مسی از همبازی بودن با عثمان دمبله در بارسلونا راضی نیست و آنتونی گریزمان را جایگزین بهتری نسبت به دمبله جوان می داند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مورینیو به دنبال جذب ساندرو

گفته میشود خوزه مورینیو سرمربی تیم منچستریونایتد به دنبال آن است تا آلکس ساندرو بازیکن تیم یوونتوس را جذب کرده و به عنوان جایگزین لوک شاو معرفی کند.گفتنی است زمانی مورینیو دو بازیکن به نام های دنی رز  و تیرنی را زیر نظر داشته است اما پس از عملکرد ضعیف این بازیکنان حال مورینیو میخواهد ساندرو را جذب کند.همچنین انتقال دارمیان از تیم شیاطین سرخ به یوونتوس می تواند به انتقال ساندرو کمک بسیار زیادی بکند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

 

ایسکو ،بیل و کواچیچ به دنبال خروج از رئال مادرید

سه بازیکن صاحب نام و ستاره تیم رئال مادرید قصد دارند پس از آنکه بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید از این تیم جدا شده و به تیم دیگری بپیوندد.گفته می شود ایسکو قصد دارد تا به تیم منچسترسیتی بپیوندد و همچنین گرت بیل به عنوان بخشی از قرار داد خرید هری کین به تیم تاتنهام داده خواهد شد ولی مقصد نهایی کواچیچ هنوز مشخص نیست.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

احتمال تمدید دو ساله منچستریونایتد با فلینی

مسئولان تیم منچستریونایتد در تلاش هستند تا مروان فلینی بازیکن بلژیکی تیم خود را به مدت یکسال در این تیم نگه دارند اما از سویی دیگر فلینی به دنبال آن است تا یک قرار داد دو ساله با او امضا شود .دلیل این خواسته مروان فلینی بی اعتنایی خوزه مورینیو به این بازیکن بوده است.فلینی در بسیاری از بازی های لیگ برتر جزیره نیمکت نشین بوده است و احتمالا در صورت این که نتواند قرارداد دو ساله ای با شیاطین سرخ ببندد  از منچستر یونایتد جدا شود و به تیم دیگری بپیوندد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آنگولو کانته در لیست خرید های پاریس سن ژرمن

تیم پاریس سن ژرمن قصد دارد تا آنگولو کانته را در نقل انتقالات داغ تابستانی جذب کند اما از آن سو تیم چلسی در تلاش است تا این بازیکن را نگه داشته و او را نفروشد و او را به عنوان یک سرمایه در  تیم خود نگه دارد.همچنین تیم پاریس سن ژرمن به دنبال آن است تا کانته را با مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو جذب کند زیرا این تیم از سوی یوفا به دلیل خرید های بسیار گران و فوق العاده هنگفت محکوم شده و به عنوان جریمه نمی تواند همانند گذشته با پول  رئیس این باشگاه بازیکنان فوق ستاره را به تیم خود بیاورد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار و حواشی فوتبال اروپا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار