سخنگوی دولت گفت: در صورت خروج آمریکا از توافق هسته ای بهترین تصمیم را برای فرجام برجام خواهیم گرفت و از تصمیم مجموعه نظام دراین بخش دفاع خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛ محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت در مراسم گرامیداشت مقام معلم در دهکده ساحلی بندرانزلی تنها مرجع ذیصلاح برای تایید فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران را آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد و گفت: در صورت خروج آمریکا از برجام ایران نیز تصمیم خود را برای فرجام برجام اعلام خواهد کرد.

وی با اشاره به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به استفاده نظامی از انرژی هسته ای این اظهارات را دروغ و نتانیاهو را فردی بی خرد دانست و افزود : این شومن تلاش کرد با نمایشی دروغ ، اتهامی را در خصوص نقض برجام به ایران نسبت دهد اما دنیا به خوبی می داند که فعالیت های هسته ای ایران با تایید آژانس چه قبل از برجام و چه بعد از آن صلح آمیز بوده است.

نوبخت اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با توافق هسته ای و تایید آژانس بهترین اقدام را انجام داد و اجازه صحنه گردانی افرادی همچون نخست وزیر دروغگوی رژیم صهیونیستی را گرفت.

انتهای پیام/اص

دفاع دولت از تصمیم نظام درخصوص برجام

برچسب ها: برجام ، سخنگوی دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.