نماینده مردم شهربابک درمجلس شورای اسلامی گفت:سرمایه‌ها فکری و معنوی یک جامعه نخبگان آن هستند که به سختی بدست می‌آیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،جشن میلاد با سعاوت منجی عالم بشریت و بزرگداشت روز استاد در دانشگاه پیام نور شهربابک برگزار شد.

حجت الاسلام انصاری در این مراسم گفت: یکی از وظایف اساتید و معلمان نسبت به شاگردان و امت خود تعلیم و تزکیه است.

وی با اشاره به اینکه علم ابزار و عقل چراغ راه است افزود: بشر در زمینه تعلیم و علم ابزار پیشرفت داشته، اما تزکیه حلقه گم شده برای رسیدن به سعادت است.

وی یادآور شد: پیامبر اسلام مبعوث که در کنار علم و ابزار عقل بشر هم رشد کند و روح انسان ساخته شود

علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک نیمه شعبان و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت:: ایده‌ها و آرمان‌های اساتید و دانشجویان آرمان‌ها و ایده‌های جامعه‌ای است که امروز در آن زندگی می‌کنیم و قصد ساختن آینده را داریم.

وی افزود: اساتید امروز راهنمای شما دانشجویان هستند که فردا‌های جامعه‌ای پربارتر، توسعه یافته‌تر و اخلاق مدارتر را بسازید.

اسدی یادآور شد: از اوایل انقلاب اهدافی وجود داشته که برای رسیدن به آن‌ها دشواری‌ها و مشکلاتی بوده و از وظایف دانشجویان و اساتید ارائه راه حل‌هایی برای هموار کردن مسیر رسیدن به اهداف است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه فکری و معنوی یک جامعه نخبگان آن هستند تأکید کرد: سرمایه‌های فکری به سختی به دست می‌آیند و بعد از شکلگیری آن باید با فراهم ساختن شرایط زمینه رشدشان را فراهم کنیم تا کشور را ترک نکنند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس به کارخانه‌هایی که در جوار شهرستان وجود دارند و می‌توانند هزاران نوع از صنایع جنبی را ایجاد کنند اشاره کرد و اظهار داشت: ما می‌توانیم با فکر و تدبیر اساتید و دانشجویان و همچنین با استفاده از ارتباطات بین المللی و منطقه‌ای شهرمان را توسعه بخشیم و نیاز‌های شهر را رفع کنیم.

وی تأکید کرد: جناح‌ها تخریب یکدیگر را کنار بگذارند چرا که با انسجام و وحدت رویه باید برای توسعه شهرستان تلاش کنیم تا موفق شویم انشاءالله.

در پایان این مراسم از برخی اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور شهربابک تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

تجلیل از برخی اساتید و دانشجویان شهربابکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار