استاندار کرمان طی پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: حمایت از کالای ایرانی زمینه توسعه اشتغال از یک سو و ارتقای جایگاه کارمندان و تلاشگران را بویژه در دیار کریمان فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی طی پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر تاکید کرد: مدیریت استان کرمان در دولت تدبیر و امید همواره تلاش کرده که زمینه توسعه اشتغال از یک سو و ارتقای جایگاه کارگران و تلاشگران را از سوی دیگر فراهم کند.

متن پیام استاندار کرمان به شرح زیر است:

توسعه و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در گروی توانمندی و استعداد کارگران تلاشگر و نوآور این مرز و بوم است. هفته کارگر، فرصت مناسبی است؛ برای تجلیل از کسانی که عاشقانه با تلاش و از جان گذشتگی چرخ‌های اقتصادی و توسعه استان را به حرکت در می‌آوردند.

ارج نهادن به مقام گران سنگ کارگران به عنوان سرمایه‌های فکری و خلاق و بازوان سترگ حرکت چرخه تولید در استان، وظیفه همه مسئولان است. هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای پاسداشت مقام کسانی که نجیبانه و با عزمی راسخ در سنگر کار و تولید برای پیشرفت کشور عزیزمان، تلاش و مجاهدت کرده و پرچم عزت و سربلندی را بر بلندای قله‌های افتخار به اهتزاز در آورده اند.

باید به این مهم توجه داشت که رشد و توسعه کشور با افزایش مصرف کالا‌های داخلی پایدار خواهد بود، بنابراین با حمایت همه جانبه از کالای ایرانی در جامعه خواهیم توانست از تولید ملی پشتیبانی نموده و این امر به منزله مایت از اشتغال، سرمایه، کار و کارگر ایرانی است.

در هفته کار و کارگر، ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت و همکاری این قشر سازنده به عنوان ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی استان، تاکید می‌کنم که بدون شک بخش عظیمی از تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" بر دوش ستبر این رادمردان بزرگ است چرا که با تولید خود و افزایش بهره وری زمینه پیشبرد کالا‌های ایرانی را در بازار‌های جهانی فراهم می‌کنند.

در هفته‌ای که برای تو و به نام تو‌ای کارگر مزین شده است بر همتت در عرصه تولید و صنعت، می‌بالیم و بر دستان تلاشگرت بوسه میزنیم و بهترین درودهایمان را نثارت می‌کنیم چرا که رفاه و آسایشمان را در گروی تلاش پرارزش تو می‌دانیم و هفته کار و کارگر را گرامی می‌داریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به خصوص شهدای کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت کش استان کرمان را ارج نهاده، سلامتی، سعادت و پیروزی هرچه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

امید آنکه در پرتو همت و تلاش همه کارگران این مرز و بوم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز پویاتر و سربلندتر از قبل در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کند.
علیرضا رزم حسینی
استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

گرامیداشت هفته کار و کارگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار