رئیس کارکنان کاخ سفید انتشار گزارش‌هایی علیه وی درباره «احمق» توصیف کردن رئیس‌جمهور آمریکا را رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس، جان کلی، رئیس کارکنان کاخ سفید با رد برخی گزارش‌ها در مورد اینکه وی در مصاحبه اخیر خود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را «احمق» نامیده است، آن را بخشی از اقدامات رسانه ها  برای ایجاد اختلاف میان رئیس جمهور و کارکنانش دانست.

در گزارش روز گذشته شبکه ان بی سی اینگونه مطرح شد که رئیس کارکنان کاخ سفید در مصاحبه اخیر خود گفته است «ترامپ را باید از خودش نجات داد»  و سپس با توهین به میزان بهره هوشی رئیس جمهور آمریکا، او را «احمق» توصیف کرده است.

جان کلی ضمن رد این گزارش‌ها گفت: من بیشتر از هر کسی وقت خود را با رئیس جمهور می گذرانم و ما یک رابطه فوق العاده مستحکم و قوی داریم. او (ترامپ) همیشه از موضع من آگاه است و هر دویمان می دانیم که این داستان مُشتی خزعبلات است. من به رئیس جمهور، دستور کار او و کشورمان متعهد هستم.

وی در ادامه گفت: این تلاشی رقت انگیز برای لکه دار کردن افرادی است که به رئیس جمهور ترامپ نزدیک هستند و موفقیت های دولت را زیر سوال می برند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پس از انتشار گزارش‌هایی علیه جان کلی در پیام توئیتری خود، بار دیگر برخی رسانه ها را به پخش اخبار جعلی متهم کرد و نوشت: «اخبار جعلی با داستان سازی‌های دروغین دیوانه شده اند و فقط از منابع نامشخصی که وجود ندارند، استفاده می کنند».

در همین حال، یکی از مقامات آمریکایی که خواست نامش فاش نشود در واکنش به انتشار گزارش‌هایی علیه جان کلی گفت: کسی از این موضوع تعجب نمی کند زیرا او (جان کلی) و رئیس جمهور ترامپ در گذشته اختلاف نظرهای زیادی داشتند.

یک مقام دیگر آمریکایی نیز گفت: جان کلی در جلسه‌ای که با جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا داشت رئیس جمهور را «ناخوشانید» توصیف کرد.

روز گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه اختلاف دونالد ترامپ و رئیس کارکنان کاخ سفید تشدید شده است و او نیز به زودی اخراج خواهد شد.

انتهای پیام/

واکنش رئیس کارکنان کاخ سفید به انتشار برخی گزارش‌ها درباره روابطش با ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار