سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: حدود 200 هزار نفر از منابع 300 باب کتابخانه نهادی، مشارکتی و مستقل استان با ظرفیت 2 میلیون و 500 هزار جلد کتاب بهره مند هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر هلاکویی اظهار داشت: افزایش کارایی کتابخانه‌های عمومی در بستر اعضای فعال و علاقه مند امکان‌پذیر است و در سال جاری به دنبال افزایش عضو از طریق برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ایجاد محیط شاد و پویا هستیم  و در همین خصوص یازدهم اردیبهشت ماه  به مناسبت جشن نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)عضویت در همه کتابخانه‌های عمومی استان رایگان است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مولفه های مهم استقبال مردم از کتابخانه های عمومی کتابدار با انگیزه و خلاق است و بسیاری از برنامه های تدوین شده برای گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه با تلاش کتابداران به بار می نشیند تاکیدکرد: توسعه کتابخوانی از ارکان مهم توسعه فرهنگی است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان افزود: یکی از رسالت های مهم کتابخانه های عمومی آگاهی بخشی است و امروز کتابخانه های عمومی استان به لحاظ سخت افزار و امکانات تا حدود زیادی پیشرفت داشته و حال نوبت اقدامات ترویجی در حوزه مطالعه است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.