استاندار ایلام بر لزوم تدوین سند کوتاه مدت و بلند مدت اربعین در استان تاکید کرد.

سند بلند مدت اربعین در استان ایلام باید تدوین شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی، صبح امروز در نشست ستاد اربعین بیان کرد: اربعین حسینی می تواند به سکوی پرتاب استان برای تکمیل حوزه های زیرساختی بویژه از نظر راه های ارتباطی تبدیل شود و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی، اظهار کرد: تحقق این امر نیازمند تدوین برنامه های کوتاه ، میان و بلند مدت است و باید نیازهای هر حوزه را طبقه بندی و احصاء کنیم.

استاندار ایلام، افزود: اصلی ترین نیاز در این حوزه بهبود و چهاربانده کردن مسیر های ارتباطی از مسیرهای مختلف است چراکه با توجه به حجم جمعیت تردد کننده باید بار ترافیکی را از مهران کاهش دهیم.

سلیمانی دشتکی، اضافه کرد: سال گذشته نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت ها در مرز مهران هزینه شد و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز اعتبار نقدی به این حوزه تخصیص یافت.

وی، ادامه داد: نباید فرصت ها را از دست دهیم، مدت زیادی به ایام اربعین ۹۸ باقی نمانده و باید با همکاری بین بخشی از هم اکنون سطح آمادگی ها را برای ورود زائران بالا ببریم.

سلیمانی دشتکی خواستار مشارکت هرچه بیشتر مردم در امور مرتبط با اربعین شد و یادآورشد: اخلاصی که در حضور مردم و پذیرایی از زوار وجود دارد بسیار لذت بخش و دینی است.

انتهای پیام/ د

صحبت های استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین

 

برچسب ها: استانداری ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.