معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار برای مدیران دستگاه های اجرایی لازم الاجرا است.

مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار لازم الاجرا است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; احمد کرمی بیان کرد: استاندار ایلام در نهمین سفر شهرستانی خود به سیروان سفر خواهد کرد و در این سفر مسائل و مشکلات این شهرستان بررسی و تصمیمات لازم در جهت رفع آنها اتخاذ خواهد شد.

وی، اظهار کرد: پس از اتمام سفرهای شهرستانی استاندار، در شورای برنامه ریزی استان اعتبارات مورد نیاز هر منطقه طرح، تامین و بر اساس اولویت ها توزیع می شوند.

کرمی، مصوبات سفرهای شهرستانی را لازم الاجرا دانست و ادامه داد: کمیته ای برای نظارت بر اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار تشکیل شده که هر سه ماه یک بار گزارشات لازم از عملکرد مدیران را به مدیریت ارشد استان ارائه خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار ایلام، یکی از مزیت ای سفرهای شهرستانی مسئولان ارشد استان را، دیدار با مردم و تشکیل شورای برنامه ریزی مشترک استانی و شهرستانی عنوان کرد و ادامه داد: اتخاذ تصمیمات کارشناسی برای رفع مشکلات شهرستان ها و حضور مدیران ذیربط در جلسات اتخاذ تصمیمات، از دیگر نکات مثبت این سفرها است.

انتهای پیام/ د

اجرای مصوبات سفر های استانی استاندار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.