شهردار یزد گفت: شورا‌های اسلامی، تبلور حضور دیدگاه‌ها و تمایلات مردم در برنامه ریزی‌های کلان هستند.

 شهردار یزد  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اینکه شورا‌های اسلامی شهر چکیده انتظارات مردم هستند که انتخاب می‌شوند گفت: حضور شورا‌ها در کل کشور توانسته ارتباط مردم و مسئولان را نزدیک‌تر و راحت‌تر کند و همچنین شورای شهر‌ها تبلور حضور دیدگاه‌ها وتمایلات مردم در برنامه ریزی‌های کلان کشور خواهد بود.

جمالی نژاد بابیان اینکه شورا‌ها اولین خاکریز در برابر مطالبات مردم هستند افزود: مردم می توانند مشکلات خود را با آن‌ها مطرح کنند، مطالبه داشته باشند و نتیجه مطالبات خود را درخواست کنند.

وی گفت: فعالیت شوراها  صرفا برای شهرداری نیست و مصادیق اقداماتشان را در دستگاه‌های اجرایی دیگرهم دیده می‌شود.

 جمالی نژاد ادامه داد:باتوجه به نقش موثر شورای اسلامی شهر‌ها در یک پارچگی ،سیاست گزاری‌ها،عملکرد و قلمرو‌ها اظهاداشت:شورا ها می توانند تمام دستگاه‌های اجرایی شهر ها را در حل مشکلات مردم دخیل کنند و نقش آن‌ها خیلی پرنگ‌تر از آن چیزی است که می‌بینیم.

شهردار یزد ادامه داد: همه‌ی اعضای شورای شهر یزد دلسوز، پیگیر و پشتیبان و حامی همه مدیران ارگان‌ها هستند و همچنین حضور آن‌ها موثر بوده وامید است درارتقای شاخصه‌های زندگی خوب در شهر یزد هم بسیار موثر باشند.

جمالی نژاد با اشاره به هماهنگی وارتباط شورا‌های شهرو روستا، شهرستان‌ها، استان و شورا‌های عالی استان‌ها گفت: باید بین این شورا‌ها ارتباط قوی باشد تا اثر گزاری آن‌ها در تصمیمات کلان کشور اتفاق بیفتد.
انتهای پیام/ی

شورا‌های اسلامی، تبلور حضور دیدگاه‌ها و تمایلات مردم در برنامه ریزی‌ها

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار