شهردار یزد با اشاره به فعالیت‌های شهرداری در زمینه زیباسازی شهری از احداث دو بوستان جدید در شهر یزد و در منطقه ۴ شهرداری خبر داد.

جمالی نژادشهردار یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  با اشاره به اینکه تلاش شهرداری، زیباسازی شهر و توسعه فضا‌های تفریحی است، گفت: یزد از نظر فضا‌های تفریحی در محرومیت به سر می‌برد از این‌رو در تلاش برای توسعه این فضا‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه علاوه بر ایجاد بوستان‌ها در مناطق مختلف شهرداری یزد در صدد ایجاد فضا‌های تفریحی به‌روزتر نیز هستیم، افزود: طرح‌هایی به این منظور تعریف شده که امیدواریم با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران بتوانیم نسبت به احداث آن‌ها اقدام کنیم.

جمالی‌نژاد اظهارداشت: ظرف مدت پنج سال بتوانیم طرح‌های تفریحی را که هم برای مردم یزد و هم برای استفاده گردشگران مفید است را به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار یزد همچنین از ایجاد دو بوستان جدید در منطقه ۴ شهرداری یزد خبر داد و خاطرنشان کرد: مجموع مساحت این دو بوستان ۸ هزار مترمربع است.

جمالی نژاد تصریح کرد: یکی از این بوستان‌ها در بلوار آزادگان احداث خواهد شد و عملیات اجرای رسمی آن روز ۲۱ فروردین ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ ا

آغاز احداث بوستان در بلوارآزادگان روز21فروردین ماه

برچسب ها: شهرداری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار